2024/06/25

Eva Etxeberria TANTA zozketaren saridun

Anoetako Herri Ikastolako LH4ko gelan saldutako boletoari saria egokitu zaio. Zorionak !!!

Sariduna eta zuzendaria boletoa eskutan dutela

Aurreko astean notarioaren aurrean eginiko zozketan gure ikasle baten familiari egokitu zitzaizkion TANTA ekimenean zozketatzen diren 60.000 EUROko saria.

TANTA ekimenaren sustatzaileak Euskal Herriko ikastolak dira. Elkartasunean, auzolanean eta elkarlanean oinarritutako sarea ehunduz, lurraldeetako ikastolen urteroko bost jaien testuinguruan aurrera eraman dute  egitasmoa.

Lerro hauetatik gure Zorionak saridun izan den familiari.

Kategoriak

2024-10-23Ingurumena
Kontsumo ereduari buruzko ezagutzak partekatzeko herritarrekin antolatutako ekimena izan dugu
2024-10-22Ingurumena