Kirol eskaintza

Hankak arin, elkarrekin!

Kirolean parte hartzeko ibilbidearen helburu nagusia hau da: hala nahi duten ikasleek kirola eta jarduera fisikoa egitea, kirol modalitate desberdinak ezagutzea, kirola egiten ohitzea eta bizimodu osasuntsua izatea.

Kirol Eskaintza - sokatira

Asteburu honetako ekintzak:

Otsailak 4

(Asteburu honetan ez da Eskola Kiroleko ekintzarik izango, Santa Ageda bezperako ospakizuna dela eta)

LH3 / A

LH3 / B

Non eta noiz: ..
Elkargunea: ..

LH4 / A

LH4 / B

Alebinak

LH 5
Mahai Tenisa

Non eta noiz: ..
Elkargunea: ..

Alebinak

LH 6
Boleibola

Eskola Kirola

Haurraren garapen fisikoa eta giza balioen lanketa dira Eskola Kirola programaren helburu nagusiak. Ikasleek kirol mota desberdinak probatu eta haietan trebatzeko aukera dute, beti ere euskaraz: patinaia, arrauna, eskubaloia, eskalada, mahai-tenisa, saskibaloia, igeriketa, futbola,...

Astean behin eskolak amaitu ondoren elkarrekin kirol saioa egiten dute LH3tik LH6ra bitarteko ikasleek. Larunbata goizetan, berriz, eskolarteko ekintza izaten dute.

Eskola Kirola urrian hasi eta maiatzera arte luzatzen da.

Bestelako Kirol Eskaintza

Bigarren Hezkuntzako ikasleek kirol eskaintza zabala dute. Ikasturte hasieran galdetegi baten bidez egiten dute aukeraketa, talde kiroletan (eskubaloia, areto-futbola,...) edo bestelako kiroletan (eskia, patinaia, mahai-tenisa, surfa, hipika,...) aritzeko.

Horrez gain, mendi irteerak antolatzen dira LH 1etik DBH4ra bitarteko ikasle eta gurasoentzat. 2022-2023 ikasturteko mendi iteerak:

• Urtarrilak 29: Anoeta - Zuloaga Txiki - Hernialde - Anoeta
  • Martxoak 12: Anoeta - Axibar Baserria - Anoeta
  • Apirilak 23: Lareo Urtegia (Ataun)