2024/03/27

Zehar Errefuxiatuak Elkartearekn elkarlanean arituko gara

DBH3ko ikasleek  Aniztasunetik Eraikiz programaren barruan hainbat ekimen aurrera eramango dituzte

Lekukotasunan ematen Ikastolan

Aniztasunetik Eraikiz proiektuaren barruan, Gipuzkoako zenbait Elkartek giza eskubideen inguruan egiten duten lana ezagutzeko eta beraiekin elkarlanean aritzeko aukera izango dugu. Hain zuzen ere,  Zehar Errefuxiatuak Elkartearena. Beraien lana eta Venezuala eta Camerungotik etorritakoen testigantza batzuk jaso genituen  aurreko saioan. Orain elkarlanean gauzatuko ditugun proiektuak zehaztea geratzen zaigu.

2024-05-28Ekintza
Adin ezberdinetako haurrek eta gazteek parte hartu zuten herrian zehar egindako lasterketetan
2024-05-24Guraso Eskola

Azken asteetan LH2ko Txanelako irakasgaian ikasleak Makina matxuratuta, goazen mekanikariarengana! unitatea lantzen ari dira .

2024-05-23Kidetzea
Asteazkenenan Irura eta Anoetako Ikastoletako LH6ko ikasleek elkarrekin eman zuten eguna Anoetan