2023/11/29

DBH1 eta 2koek Serigrafia tailerra gertutik ezagutu zuten

GKO galeriako Garikoitz Muruak gidatu zuen Ikastolan egindako saioa

Ikasleak serigrafiatutako poltsoekin

DBH 1 eta 2ko ikasleek, Artefaktoria IEM-ean lantzen aritu diren estanpazio saioei amaiera emateko berariazko serigrafia tailerra burutu zuten aurreko astean. Hori aurrera eramateko GKO galeriako Garikoitz Murua hurbildu zen Ikastolara KOLORENEA izeneko tailerra eskainiz. Tailer hau Eskola Kulturaren barruan jorratzen da. Ikasle bakoitzak, klasean sortutako irudia etxera eraman zuten poltsan serigrafiatzeko aukera izan zuten, horrela prozesu erreala zertan datzan ezagutuz. Denak oso gustura aritu ziren eta eskerrak eman Garikoitzi.

2024-02-29Euskara
Ikasleen arteko elkarrizketetan euskarari eusteko kontzientziazio ariketan datza kanpaina
2024-02-28Ekintza

Astelehen honetan, hilak 26, MUSIKA BULEGOA programaren baitan lehen saioa izan zuten LH5 eta LH6ko ikasleek.

2024-02-28Ingurumena
Boga-boga marinela gaiarekin lotutako bisita Pasaian gauzatu dute