2023/10/30

Eskola Agenda 2030 berriro martxan jarri dugu Ikastolan

Programa horrek ingurumenaren aldeko zaintza eta konpromisoa garatzen lagunduko digu.

7. helburua: energia irisgarria eta ez kutsagarria

Eskola Agenda 2030 programak ingurumenaren aldeko zaintza eta konpromisoa garatzen lagunduko digu.

2022-2024 arteko ikasturteetan Nazio Batuetako Erakundeak adostutako Garapen Iraunkorreko 18 helburuetatik, energiari dagokion 7. Helburua lantzen ari gara.

Garapen Iraunkorreko Helburuen lanketarako ikastetxe bakoitzak Eskola Agenda 2030 propioa du. Horrez gain, herriko Tokiko Agenda 2030ean parte hartzen dugu.

Iaz egindako energiaren inguruko diagnostiko eta ateratako ondorioetatik abiatuz aurten horiei erantzuteko esku hartze plana gauzatzea dagokigu.  Prozesu guztian zehar ikasleak izaten dira protagonistak. Ikasturte amaieran maila guztietako ikasle ordezkariek egindako lanaren emaitza, hartutako konpromisoak eta hobetze-proposamenak helarazten dizkiote Udalari, Udal Foroaren bitartez.

Kategoriak

2024-06-26Ikastola
Irura eta Anoetako Herri Ikastolen artean mimoz osatutako adizkari digitala bertan duzue
2024-06-25Ikastolak
Anoetako Herri Ikastolako LH4ko gelan saldutako boletoari saria egokitu zaio. Zorionak !!!
2024-06-23Ikastola
Ikastolen Elkateak Vll. batzarra egin du Iruñean eta datozen urteetarako Ikastolen ereduko oinarriak jarri dituzte