2023/10/30

Eskola Agenda 2030 berriro martxan jarri dugu Ikastolan

Programa horrek ingurumenaren aldeko zaintza eta konpromisoa garatzen lagunduko digu.

7. helburua: energia irisgarria eta ez kutsagarria

Eskola Agenda 2030 programak ingurumenaren aldeko zaintza eta konpromisoa garatzen lagunduko digu.

2022-2024 arteko ikasturteetan Nazio Batuetako Erakundeak adostutako Garapen Iraunkorreko 18 helburuetatik, energiari dagokion 7. Helburua lantzen ari gara.

Garapen Iraunkorreko Helburuen lanketarako ikastetxe bakoitzak Eskola Agenda 2030 propioa du. Horrez gain, herriko Tokiko Agenda 2030ean parte hartzen dugu.

Iaz egindako energiaren inguruko diagnostiko eta ateratako ondorioetatik abiatuz aurten horiei erantzuteko esku hartze plana gauzatzea dagokigu.  Prozesu guztian zehar ikasleak izaten dira protagonistak. Ikasturte amaieran maila guztietako ikasle ordezkariek egindako lanaren emaitza, hartutako konpromisoak eta hobetze-proposamenak helarazten dizkiote Udalari, Udal Foroaren bitartez.

2024-02-29Euskara
Ikasleen arteko elkarrizketetan euskarari eusteko kontzientziazio ariketan datza kanpaina
2024-02-28Ekintza

Astelehen honetan, hilak 26, MUSIKA BULEGOA programaren baitan lehen saioa izan zuten LH5 eta LH6ko ikasleek.

2024-02-28Ingurumena
Boga-boga marinela gaiarekin lotutako bisita Pasaian gauzatu dute