2023/04/05

Hondakinen birziklapena, zertarako?

Kontsumo jasangarriaren eta sortzen ditugun hondakinen inguruko tailer praktikoa egin dute DBH3ko ikasleek

Birziklapena eta hondakinen kudeaketa

Tolosaldeko mankomunitateak sustatuta, kotsumo jasangarriaren inguruan eta hondakinak modu egokian sailkatu eta birziklatzearen garrantziaz aritu dira DBH3ko ikasleak "Ekin kanpaina"ren baitan egindako tailer praktikoan.

Kontsumo motak aztertu dituzte lehenengo, publizitatea, youtuber eta influenzerrek kontsumoan duten eraginaren inguruan hausnartuz.

Kontsumo motak eta hondakinen sorreraren arteko erlazioa aztertu dute ikasleek, berrerabileraren eta hondakinen birziklapenaren garrantziaz jabetuz.

Hondakin mota bakoitzaren birziklapenaren urratsak ere ezagutu dituzte, baita edukiontzi ondorengo bizitza ere.

2024-06-26Ikastola
Irura eta Anoetako Herri Ikastolen artean mimoz osatutako adizkari digitala bertan duzue
2024-06-25Ikastolak
Anoetako Herri Ikastolako LH4ko gelan saldutako boletoari saria egokitu zaio. Zorionak !!!
2024-06-23Ikastola
Ikastolen Elkateak Vll. batzarra egin du Iruñean eta datozen urteetarako Ikastolen ereduko oinarriak jarri dituzte