2022/04/01

Agenda 2030ak eragindako ekimen sortari ekinez

Azken egunotan burutzen ari gara agenda 2030eko BASOA gaiari dagokion lanketa DBHko maila desberdinetan. Gure ikasleak Anoeta inguruko basoak aztertzen aritu dira, eta beren egungo egoeraz jabetzeko lanketak egiten aritu dira.

• DBH 1-2: Anoeta inguruko basoaren ezagutzarako irteerak.
  • DBH 3:: Herritarrek basoarekin duten lotura/ezagutza informazio bilketa, galdetegi bidez
  • DBH 4: proposamena Aste Santuak aurretik Fraisoroko lanbide eskolara irteera egitea da.

Jasangarritasunari tokia eman nahi diogu Ikastolan eta gure ikasleengan kontzientzia hori piztu eta sendotu ere bai.

2024-05-01Ekintza
Bidaitz Sasiain erlazainaren bisitan entzundakoak baliagarriak  izango dituzte aurrerantzean
2024-04-30Ekintza
Hurrengo asteetan ordu beteko bost saio osatu arte Anoetako kiroldegian arituko dira