2024/06/12

Pasaian Albaola eta Mater itsasontziak bisitatu dituzte DBH3koek

Goiz pasa Pasai San Pedro herrian eman dugu bertako bi itsas proiektuei bisita eginez

Ikasleak Mater itsasgelan

Trena hartuta DBH3ko bi gela Pasai San Pedrora txango egin dugu. Bertan, hasiera batean Albaola Itsas Faktoria bisitatu dugu. XVI. mendearen baleontziaren ezagupena eta aurrera eramaten ari diren horren erreplikaren eraikitze prozesua ezagutu dugu.

Segidan, Mater, atuna harrapatzeko itsasontzian izan gara. Hemen, arrai hori arrantzatzeko azalpenak eman dizkigute eta barkua bera ezagutzeko aukera ezinhobea izan dugu.

2024-10-23Ingurumena
Kontsumo ereduari buruzko ezagutzak partekatzeko herritarrekin antolatutako ekimena izan dugu
2024-10-22Ingurumena
Hiri hondakinen kudeaketa eta horien berrerabiltzea izan dira ikasleekin landutako gaiak