2024/04/19

Nekazal kultura eskoletara programaren saioa Ikastolan izan da

DBH1-2ko Baratza Tailerreko ikasleek parte hartu dute Ikastolan bertan izan den saioan

Baratza tailerreko ikasleak negutegian

Urteak dira, Anoetako herri ikastolak, Landaola, Cristinaene Fundazioa eta Ingurugelak bultzatutako "Nekazal kultura eskoletara" proiektuan parte hartzen duela.

Horren harira, ostiral arratsaldean, DBH 1-2ko baratze tailerreko ikasleek , proiektuaren parte den "Xomorro" taldearen eskutik tailerra jaso dute.

Bertan, urteetan zehar Anoetako Herri ikastolak zaindutako hainbat hazi erein, gurean hazitako landareen landatu eta orokorrean baratzaren inguruan jardun dira.

Beste aldetik esan, HH3koekin Agenda 2030eko aurteko esku-hartze planaren barruaqn burutatutako hamaiketako osasungarriaren berri  emateko ere baliatu nahi dugu. Bertan dituzue argazki batzuk.

2024-06-26Ikastola
Irura eta Anoetako Herri Ikastolen artean mimoz osatutako adizkari digitala bertan duzue
2024-06-25Ikastolak
Anoetako Herri Ikastolako LH4ko gelan saldutako boletoari saria egokitu zaio. Zorionak !!!
2024-06-23Ikastola
Ikastolen Elkateak Vll. batzarra egin du Iruñean eta datozen urteetarako Ikastolen ereduko oinarriak jarri dituzte