2024/03/27

LH4koek Zientzia Museo bisitatu zuten

Giza gorputza eta naturaren elementu ezberdinak ikasgai modura izan zituzten

ikaslean museoaren atarian

Pasa den asteazkenean, LH4ko ikasleak, zientzien mundu harrigarrian murgildu ziren Donostiako Zientzia museoan. Egun borobila igaro zuten Irurako ikasleekin batera eta gauza asko ikasi zituzten. Bertako monitoreek 2 dinamika prestatu zizkieten, alde batetik Giza Gorputza ezagutzen aritu ziren eta bestetik naturako elementuen inguruko esperimentu batzuk erakutsi zizkien, zenbat ikasi genuen! Hala ere, bertako parkean bazkaldu ondoren, museoan bertan esperimentatzeko aukera izan zuten, denbora librea eskaini baitziguten eta asko gozatu zuten!

2024-05-28Ekintza
Adin ezberdinetako haurrek eta gazteek parte hartu zuten herrian zehar egindako lasterketetan
2024-05-24Guraso Eskola

Azken asteetan LH2ko Txanelako irakasgaian ikasleak Makina matxuratuta, goazen mekanikariarengana! unitatea lantzen ari dira .

2024-05-23Kidetzea
Asteazkenenan Irura eta Anoetako Ikastoletako LH6ko ikasleek elkarrekin eman zuten eguna Anoetan