2023/11/10

LH5koak STROM astronomia erakusketan

Donostiako Tabakaleran izandako erakusketan parte hartu zuten

Ikasleak Tabakaleran

Atzo, azaroaren 9a, LH5 mailako ikasleak Donostian izan ziren Tabakalera bisitatzen. Bertan, zientziaren hilabetearen barruan antolatutako STROM astronomia erakusketa bisitatzeko aukera izan zuten, Virginia Garcia Aranzadiko astronomoaren gidaritzapean. Inguruneako gaian unibertsoaren sorrera eta eguzki sistemak dituen ezaugarriak landu ostean, erakusketaren bidez buruan zituzten zalantzak argitzeko parada izan zuten eta bide batez, baita kuriositate berriak piztekoa ere.

2024-10-23Ingurumena
Kontsumo ereduari buruzko ezagutzak partekatzeko herritarrekin antolatutako ekimena izan dugu
2024-10-22Ingurumena
Hiri hondakinen kudeaketa eta horien berrerabiltzea izan dira ikasleekin landutako gaiak