2023/03/03

DBH4ko ikasleek GELA Hezkuntzaren Azokari bisita egin diote

Ikastolan lantzen hasitako Orientazio Akademiko programaren barruan burututako irteera dugu

Orientazioa

DBH4ko ikasleek azkeneko ikasturtea dutenez Anoetako Herri Ikastolan, ikasturtero Orientazio Programa lantzen da beraiekin. Jabeturik ikasle tipologia eta ondorengo ikasketa aukerak anitzak direla, lanketa horrekin ahalik eta aukera egokiena egiten laguntzea beti izan da gure eginkizunetako bat.

Testuinguru honetan, Donostiako Tabakalera Zentroan ikusgai dagoen GELA Hezkuntza Azokak beraien interes, behar, gaitasunetara, ... egokitzen diren prestakuntza ezberdinak erakutsi eta deskubitu nahi dizkie: zer ikasketa egingo dut?; Lanbide Heziketa ala Batxilergoa?; atzerrira joateko aukera izango al dut? ...

Ziur gure ikasleek bisitari probetxua atera diotela.

2024-04-24Orokorra
Azkeneko bi asteetan Ikastolako Artezkaritza Kontseiluko kideak, guraso eta irakasleak denak elkarrekin, Ikastolaren geroa irudikatzen aritu gara
2024-04-19Irteera
Irurako ikasleekin batera, kidetze eta Matematika irakasgaia modu ezberdin batetaz lantzeko aukera ezin hobea izan dute