2022/11/25

UEMAren babespean "Ispiluari begira" tailerra aurrera eraman da Ikastolan

Gurasoek eta beren seme-alabek elkarrekin hizkuntzaren inguruan hausnartu dute

Ispiluari begira tailerran LH2ko ikasle eta gurasoak

Atzo, azaroaren 23an, 16:00etatik 17:00etara Ispiluari begira tailerra egin zuten LH2ko ikasle eta gurasoek, UEMAko teknikariek gidatuta.

Saio honen helburua gurasoek eta haurrek elkarrekin hizkuntzaren inguruan hausnartzea izan da: arnasguneek duten garrantziaz ohartzea, norbere hizkuntza hautuez hausnartzea eta hizkuntzaren garapenean ikasleen eta gurasoen kontzientziazioa lantzea.

Horregatik, saioak bi zati izan zituen: lehenengo haurrek eta gurasoek lanketa bana egin zuten eta amaieran guztiak elkartu ziren. Haurrek egindako aurkezpen baten bidez etxean, parkean, ikastolan,... zein hizkuntza entzuten eta erabiltzen duten azaldu zieten gurasoei, eta elkarrekin, euskararen alde pauso bat aurrera egiteko egin dezaketenaz hausnartu zuten.

Argazki gehiago hemen.

2024-02-29Euskara
Ikasleen arteko elkarrizketetan euskarari eusteko kontzientziazio ariketan datza kanpaina
2024-02-28Ekintza

Astelehen honetan, hilak 26, MUSIKA BULEGOA programaren baitan lehen saioa izan zuten LH5 eta LH6ko ikasleek.

2024-02-28Ingurumena
Boga-boga marinela gaiarekin lotutako bisita Pasaian gauzatu dute