2024/05/01

DON´T WORRY BEE API izenpean DBH2koek PRoI landuko dute

Bidaitz Sasiain erlazainaren bisitan entzundakoak baliagarriak  izango dituzte aurrerantzean

Ikaslek erlauntzaren ondoan

DBH 2ko ikasleek, DON´T WORRY BEE API PRoIaren barruan, Osabi Naturala laborategiko sortzailea den Bidatz Sasiain erlazainaren bisita izan dute. Bere eskutik jaso ahal izan dute, erlearen eta erlauntzaren kudeaketaren eta erlezaintzaren gaur egungo egoeraren inguruko informazio aberatsa. Orain ikasleen txanda izango da, PRoI honetan ikasitakoarekin, herritarren artean, erleen inguruko kontzientzia piztuko duen kanpaina  bat martxan jartzeko.

Kategoriak

2024-05-18auzollana
Anoetako Udalak eta Anoetako Herri Ikastolako kideek elkarlanean aurrera eraman dute goizeko saioa
2024-05-18Ekintza